Marktonderzoek
Als marktonderzoeksbureau met een focus op offline meten wil je beschikken over accurate data. Meten op de winkelvloer gebeurt op verschillende niveaus: bepaling van de hoeveelheid traffic op de winkelvloer, bepaling van drukte in gangpaden, interesse peiling op schap niveau, interesse peiling op productniveau en het vaststellen van punten die favoriet zijn binnen het gezichtsveld van de klant. Insightz biedt de perfecte tool waarmee deze inzichten verkregen kunnen worden: Insightz FMCG Dynamics in combinatie met onze Maiman lasersensor.
Waarom werken met
Insightz FMCG Dynamics?
Gegarandeerd succesvol
Meten met Maiman van Insightz betekent beschikken over de meest accurate meetgegevens. Insightz biedt bij de Maiman lasersensor een uitgebreid, maar zeer toegankelijk en makkelijk af te lezen dashboard. Als marktonderzoeksbureau beschik je over waardevolle data waarmee elke denkbare analyse te doen is. Met de uitkomst van de metingen vergroot je niet alleen het succes van een merk of retailer, maar ook dat van je eigen bureau. De betrouwbaarheid van de data is namelijk fenomenaal hoog.
Toegevoegde waarde die zich vertaalt naar jouw klanten
De toegevoegde waarde die Insightz biedt aan marktonderzoeksbureaus wordt één op één vertaald richting de eindklant, of dit nu een enkele retailer, een winkelketen of een merk is. Als marktonderzoeksbureau werk je efficiënter, sneller en bovenal super nauwkeurig wanneer Insightz in beeld komt. Profiteer daarvan en zet het meten met lasersensoren in als een USP van jouw bureau!
Meet zonder dat de klant het weet
Hoe waardevol is het om inzicht te hebben in het natuurlijke gedrag van klanten. Waar klanten vaak ‘gewenst’ gedrag vertonen op het moment dat zij weten dat participeren in een marktonderzoek kan met Maiman volledig anoniem en 100% AVG-proof de volledige customer journey van elke individuele klant in kaart worden gebracht. Denk hierbij aan de looproutes, stopmomenten en touchpoint op product- en schapniveau. Dit is de informatie die het verschil kan maken.
Wie wat bewaart, die heeft wat…
De Maimanlaser sensoren van Insightz zijn door hun anonieme werking 100% AVG-proof. Dat biedt een enorm voordeel: de gegenereede data mag zonder problemen opgeslagen worden, om later gebruikt te worden. Denk aan het koppelen van data voor het maken van nieuwe analyses, het laten verwerken van data door algoritmes waarmee voorspellend gewerkt kan worden. Het is eenvoudig om statistieken bij te houden. Hoe waardevol is het om als marktonderzoeksbureau niet alleen te kunnen vertellen aan de klant over de prestaties van een merk of schapindeling, maar ook voorspellingen te kunnen doen over drukte in de winkel, gerelateerd aan de meest attractieve locaties op de winkelvloer? Zo help je de klant actief op weg naar meer omzet, meer efficiëntie in de planning van personeel en ontzorg je de betreffende winkel(keten) optimaal.
Daarom kies je voor Insightz
- Insightz ontzorgt op alle vlakken.
- Heldere instructies voor degenen die met Insightz gaan werken
- Insightz garandeert dat de marktonderzoeker 100% AVG-proof werkt.
- Altijd betrouwbare en gevalideerde data met bijna 100% accuraatheid.
- Geen arbeidsintensieve DPIA (Data Protection Impact Assessment) verklaringen meer opstellen voor camerasystemen.
- Alle mogelijke inzichten omtrent drukte tot aan inzichten op productniveau, en alles ertussenin.